hmm

Hmm, ja, då sitter man här igen då!!! Har inget att göra... Väntar in Tomas så att jag kan pysa till jobbet.... Lillen ligger på soffan och sover som en stock...skulle vilja lägga emj en stund jag åxå... men det är lite ont om tid då det bara är 45 minuter kvar tills jag börjar jobba.... har även kastat in tvätt i maskinen som inte är klar än så jag får sitta här och döa liter...menmen....

Har nyligen varit på King.com och spelat lite men det gick inge bra så jag gav upp ganska snabbt...harpan har jag även lagt några gånger så det finns inet ett skit att göra....*suckar* om grabben ändå kunde vakna så jag fick leka lite emd han innan jag åker men sådan tur har jag nog inte... han brukar sova länge vid denhär tiden.....

ja ja, jag får gå och titta lite här hemma då...för jag har inte ett skit att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0