IRRITERAD!!!!!

Det är kallt som fan ute...håller på att frysa ihjäl..har nu gjort en brasa och grabben sitter i gåstolen och leker och är superglad... själv förökter jag städa av lite snabbt här hemma.... men min damsugare pajade..._*suckar* varför har vi sådan otur med våra snabeljockar för???? sen jag flyttade in här för 2 år sedan har vi brukat 5 st.... okey att några av dom var billiga.... men den nya var inte billig och självklart har jag kastat kvitto eller nått...för jag hittar det inte....*irriterad* snart skulle peppe komma ner med mammas så att jag får bort några av våra hundar och katter här hemma.... jag tycker det räcker med dom 3 djuren vi har och vill inte ha 1000 till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0