lite bilder

Nu har vi äntligen fått hem soffan och den står på  plats och jag vart helnöjd....sen ett stort PLUS är att det är hur skön som helst åxå =) blir att ligga på soffan och titta på tv ikväll med popcorn =)
Hinner inte packa upp sängen idag, får bli i morgon....Vi fick även välja ut något på jysk för strulet med soffan..så då tog jag sängkläder...Ahlgrens bilar =) så tuffa såå.....inget jag skulle gå och köpa iaf...på tok för dyra tycker jag...

Har även haft besök av conny med barnen idag på em... alltid trevligt med besök... Lova var det full fart på och Lucas han fasnade på Toon disney=)

Våran nya soffa....



Lucas och rutan myser framför tv:n


åhh fan vad tjabos ögon lyser ser jag nu...*skrattar* Här är iaf lova som flinar upp sig=)



Här är min gobit och chippen!!!


Duktig kille =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha vilken liten smilfink hon är ibland lilla Lova =) Tack förresten för att dom fick komma och fika en stund, Lova tjatade från morgonen att hon skulle hem till Tjabo och "JooANNA" direkt när hon fick höra att hon skulle till sjukhuset. Jag fick en chans att sova lite, jag somnade inte förrän vid strax efter elva på grund av att telefonen ringde ÅTTA GÅNGER!!! Morr!! Snyggt blev det i vardagsrummet också hos er! Planerar in ett besök hos dig imorgon förmiddag om du inte har annat att göra. Kram kram!

2009-01-28 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0