Magsjuka???????

Har jag fått magsjuka eller är det maten igår??? Har varit upp ett par gånger i natt och spytt sen springer jag på toa stup i ett och gör nått helt annat än spyr om man säger så... har jag åkt på magsjuka igen???? isf är det 3 gången sen Milo kom till världen.... helt sjukt...ska jag ta igen alla år som jag inte haft det på eller vad är det frågan om??? sist jag kommer ihåg att jag hade magsjuka var jag nog en 12-13 år...sen nu samma helg han föddes och innan jul och så ev nu då.... *suckar*
Fick ringa till jobbet och sjukskriva mej...känns för jävligt när jag verkligen vill jobba och är i såå stort behov av de extra pengarna.... men men, man vill ju inte att dom gamla ska bli sjuk heller...

Nä nu är min son trött på mej...ses senare

Kommentarer
Postat av: Stina

Tuva fick också magsjuka i natt... HUA! Krya på dig!

2009-01-25 @ 12:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0