Måndag igen!

Hallåj alla

Då var det måndag igen då! och snart är äntligen alla jobbiga helger över och det blir vardag och kanske en smula rutin i tillvaron...skulle ju vara underbart =)
Sen får det gärna bli lite mildare väder...kan ligga på 3-5 grader kallt och inte 22 som vi hade i morse... var ut och rökte en vända men gick upp i sängen igen och låg och myste med milo...vi somnade och vaknade av kaffedoften...  Hade frullen klar när vi kom ner...smaskens...visst är han för go min gubbe =)

Nu var det ett tag sedan jag bloggade...har haft ganska fullt upp i helgen! har jobbar lördag och söndag, haft massa besök och en mammig son när man kommit hem från jobbet....
Är skitkul att jobba igen... och ännu roligare när man får några kronor extra i plånboken....

Vi håller fortfasande på att rustar tvättstugan...tomas kaklade klart och fogade igår, drog även fram vattnet men det fattades nått så vi har fortfasarnde ingen tvättmaskin... Tvätthögen bara växer och växer... kommer få tvätta en vecka eller två i sträck för att få allt klart...*suckar* men jag ´kan ju glädja mej åt att vi får den närmare nu än tidigare då man fick springa genon hela källaren... mindre kul när man har händerna full av tvätt..... men nu blir det nog skit bra...
ska iaf in till sandviken och köpa det som saknades för att koppla in maskinerna...

Nä nu ska jag blossa sen blir det en stund med platttången eller man kanske ska ta locktången,,,vi får se,,

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0