Måndag

Gomorron på er!

I dag har jag och milo haft en riktig sovmorgon...jag vaknade 9,15 och han sov som en stock..så jag låg kvar i sängen oich myste med han... kl 09,43 vaknade jag till av att min mobil ringde...ingen idee att springa..hinner iaf inte svara...strax efter det vaknade grabben... då gick vi ner och bytte blöja och gjorde han klar för dagen...sen fick han smaka lite gröt vilket var ganska poppis...bättre än potatis och majs iaf =) vilket är förståligt..... sen fick han vällingoch sitter nu i gåstolen och leker....  själv sitter jag och dricker kaffe och surfar lite =)
bara längtar till min soffa kommer...ska bli såå kul... som jag längtat efter en ny soffa...fast vi har ju iof haft våran lite mer än ett år... ville ha en sådan jag har nu redan då, men inte Tomas så han fick som han ville =) men nu var det min tur =)

Jag hade tänkt ta mej en lååååång promenad idag med hunden och vagnen...men vilket trist väder det är...blir bara en kortis.... åker iväg när tomas slutar istället och släpper hunden och leker lite med han istället...om inte soffan kommer idag då vill säga... då blir det sandviken och han får nöja sig med kortare promenader....

Nä nu är grabben trött så jag ska lägga han en stund nu sen ska jag hitta på nått att peta i mej....

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0