Matt

Överlycklig... har köpt en ny soffa idag... får hem den om en vecka ungefär...ska bli så kul.... på vägen hem tänkte jag att undra vad som kommer att gå sönder nu när man köpt en ny soffa??? Alltid när man gjort något större inköp är det nått annat som skulle vara viktigare... och jo, våran förbannade sängjävel har pajat...inte ens ett år gammal...FY FASIKEN!!! vad matt jag blev... fick nya madrasser idag som vi skulle bädda i... men såg att hela sängen är sne, sprucken och paj...brakar ihop när som helst...*suckar* Får ta och sova på soffan då....

Har även fått hem tjabo idag...saknade han så mycket...var kul att se hur glad han vart när jag kom och hämtade han=)

Nä nu har jag inte ork att sitta här mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0