Morrron

Då är man uppe igen då, nätterna går då på tok för fort.... hinner bara lägga mej så är det morgon tycker jag....
Igår och idag är jag tok dagvild och har ingen koll alls. När jag vaknade fnurrade jag ett bra tag på vart Tomas var... sen kom jag på att det är fredag och han jobbar, inte lördag som jag har... Måste beropå att jag jobbade kväll och har gjort det på fredagkvällarna ett tag nu...tok snurrigt!!!!
Igår på väg hem från jobbet var jag in till Arne och köpte kaffe... Gissa vad jag hittade för gott...SEMLOR!!! kunde inte låta bli när jag såg dom, så nu har man ätit årets första =) och jag kan lova att det var smarrigt...semla och varm mjölk...smaskens....
Nu är det snart frulledax för milo... han ska få lite gröt och han är verkligen förtjust i det....

nä nu lär jag klä på han så han får äta lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0