Seg

Ja då  var Tomas ledighet slut då...skönt att få vardag i gen.... kanske en smula rutin på det hela åxå... =) är ju inte helt fel...
Idag ska jag och milo ta en promenad...var så längesedan nu... har ju varit så jävulskt kallt ute att man inte velat gå ut...gjorde ett försök på nyårsdagen, men det vart då en kort vända då jag höll på frysa sönder hakan...

sen ska vi även städa klart här hemma... fick bort alla hemska tomtar, granen, dukar, stakar & stjärnor och gardiner och allt annat juligt igår kväll... så nu ska det bara städas av...men orka...NÄÄÄÄ, jag är ju seg som 17 idag...
Fast det kanske ger sig när jag vaknar till lite... har ju trots allt bara varit uppe en halvtimme nu!!!!

Nä nu ska jag leka lite med milo.... sen blir det nog frulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0