snö snö förbannade snö helvete!!!!!!

Nu får det fan ta och ge sig!!! När fan ska det sluta snöa??? jag har fått nog av denna skit nu... fattar inte snöguden att vi inte vill ha nå mer nu...kunde det inte komma före jul behöver det inte komma nu heller...fan vad less jag blir....

Ja, då börjar det nalka sig mot kväller då... har börjat med maten men det dröjer ett tag till innan den är klar. få se om man får behålla den då... har inte vågat äta nått än idag, men det jag druckit har iaf fått stanna i magen på mej..... och glad för det är ju jag...finns inge värre än att stå med huvudet i toastolen..det är ju så jävlans vidrigt ju...blääää

Nä nu ska jag pysa ut och blossa..


Så liten han var min lilla prins, svårt att tro nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0