Snöstorm

Då har det varit en 7 jävlans snöstorm idag då...*trist som tusan* Har nyss varit ute och skottat massa snö... *hatar vintern, vill ha vår NUUU*
Jag och Milo har varit på 3 årskalas idag...lilltjejen blir sååå stor så.... Grattis grattis tjejen!!! Fick super fin och god tårta där...*smaskens* sen vart det en massa koppar kaffe åxå.... känner av magen ganska fort när jag dricker mycket kaffe... men nu vet jag när jag måste sluta....tur är ju det =)

lånade även vänner säsong 2 av dom..så kan lova att det blir massa vänner idag =) *älskar vännerna*
sen i morgon blir det att jobba kvällen...*suckar* är inte alls laddad men det blir ju kul när man kommer dit=) *hoppas jag iaf* beror helt på vem och vilka man jobbar med... finns ju vissa stolpskott som man inte vill jobba med åxå... men men...så är det nog vart än man jobbar skulle jag tro...
 nä nu ska jag plocka lite här hemma så att jag kan mysa sen...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0