Söndag

Då var snart denna helg slut då!
Igår kväll var jag hem till mamma och badade tunna. snacka om skönt. stjärnklar himmel, några grader kallt och 40grader i tunnan...så mysigt... det var jag, mamma, Eddie, helen och peter som badade... Dom vart lite smått dragna där i tunnan, men jag och peppe var nykter. tack och lov =)
Hemma på deras tomt var det massa spår efter lodjur, synd att man inte får se ett istället.... Såg lodjur förra året, men det var på så långt håll så det gills knappt =) skulle vara så fränt att kunna se dom på närmare håll och studera dom ett tag... det är ju så fina djur=)

Idag har jag inte så mycket planerat...ska försöka ta mej till robertsholm och hälsa på helen och sune tänkte jag... men är helen P pigg i dag så blir det kanske en promenad i detta skitväder... det blåser, småregnar eller nått och är grått och trist, inge vidare väder alls... men men.... skulle bli bättre i morgon... men då ska jag in till gävle och träffa en läkare och prata om förlossningen....varför förstår jag inte riktigt... men eftersom det blev som det blev så tycker dom att jag måste prata med någon...bara dom inte börjar med att jag ska prata med en kurator åxå.... Jag tycker att jag har bearbetat allt bra... men enligt läkarna så har jag haft så mycket att tänka på så jag har tryckt undan förlossningen för att ta tag i det senare... Men vad vet dom????

Nä nu ska jag fixa frulle... höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0