Städat och klart

Ja, då har man städat nedre plan då! tvättat fönsterna i v-rummet och sugit ren soffan! den nya soffan är värre än en magnet att dra till sig hår och skit *suckar*man var nog bortskämd med förra som knappt tog åt sig nått...men men... tur att det var ganska lätt att suga ren då iaf =)
ska snart börja med maten, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nått... lasagnette, köttfärssås, hemgjord pizza...är så sugen på nått gott. hade jag haft ägg hemma hade jag gjort köttfärslimpa med bacon, potatis och gräddsås... men har knappt nått hemma... orkar inte gå upp på affären nu... så få se vad jag hittar på för nått


Sötnosen!

Kommentarer
Postat av: Johanna o Joline

Vilken gobit! :) Joline har lika pyjamas fast rosa, såklart ;)

2009-01-26 @ 19:01:25
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0