Strul hela dagen!

Idag ångrar jag att jag klev upp ur sängen... ALLT har strulat för mej...*suckar* Banken har skickat papper om att pengar är på väg till mitt avslutade konto, banken via tele kunde inte hjälpa mej eftersom jag inet är en befintlig kund så det var bara att springa upp på bruket och prata med dom på kontoret istället, Dina försäkringar strulade, Folksam strulade lite dom åxå....var så arg ett tag att jag nästan börja grina...mitt i allt ringande så fick jag slut på ström i mobilen...IRRITERANDE!!!!!!!!!!
Men men... nu var det fixat iaf...*skönt*

I morse var jag hem till cicci och käkade frulle med henne och Liam *tackar för de* sen tog jag och Milo en långpromenad med hunden...lyckades äntligen få han riktigt trött...så skönt =)
Nu tänkte jag städa av en snabbis här hemma, sen blir det slappa =)

Våran nya soffa & Fåtölj....Längtar som tusan till den kommer=)
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0