Torsdag

Ja då har vi varit till Gimlins och knäppt kort på våran lilla prins... han skrattade och var jätte glad så det kommer nog att bli kanonfina bilder=) Han var nakenfis när korten knäpptes... och han gjorde inget på fällen under fotograferingen...men när jag lyfte upp han och skulle klä på han så vart det ett lass på mamma =/ byxorna och tröjan var full med bajs...fick tvätta med våtservetter och fick bort det iaf...men lukten satt kvar...Kul när man skulle in på ikea och köpa en stol till killen..kan lova att jag gjorde det jävligt fort...det var inte riktigt min dag igår....sen är jag även utan fön som brann igår...*suckar*
Hoppas på en bättre dag idag...

Idag ska jag dammsuga och städa för mamma ville ha tillbaka dammsugaren till kvällen...sen blir det att jobba... känner inte riktigt för det...men men... hoppas bara att killen är på bra humör under dagen så man har energi kvar till jobbet...

Nä nu ska jag ta och koka lite kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0