torsdag

Ja, då var det torsdag då! Och jag MÅSTE städa av här hemma... jag har flera hundra katter och hundar här hemma...och dom är i lite mindre form  än dom stora vi har...tack och lov!!!! men jag MÅSTE få bort fort innan det blir inavel och skit....

Vi trodde vi skulle få åka in och hämta hem Eddie idag...Men han blir kvar tills i morgon iaf... om allt går som det ska vill säga... och det hoppas jag... Han vart opererad igår och han är pigg nu...tack och lov... Jag trodde det var så att föräldrarna oroade sig för barnen och inte tvärs om... man har gått med hjärtat i halsgropen och varit på helspänn nu i ett par dagar...så det är skönt att allt är under kontroll nu!!! och att han snart är hemma igen....

Milo var extremt tråkig igår..han bara skrek hela dagen, snoret rann och han åt väldigt dåligt... gav han lite alvedon och han vart en helt annan unge...han vart den gladaste och goaste som finns... tänk vad lite alvedon kan göra... men jag tror att det är en till tand på g.... han har en "knöl" i munnen och det tränger nog på ganska fint...Men jag tycker att det får vara nog nu!!! Han är ju fasiken bara 4 månader ()snart).... Hur kommer han att se ut som 1åring??? alla tänder då eller??? NÄ NU FÅR DET VARA NOG!!!!!! i några månader iaf

Sen fyller Liam 3 år idag, och Tuvali 5år.... GRATTIS PÅ ER!!!! men inge kalas för oss.... Cicci är jätte sjuk och jag vill ju absolut inte smitta ner Milo...får gratta när alla är frisk istället...... Men grattis grattis på er busfrön!!!


Grattis Liam på 3 årsdagen!!!!






Även ett stort gratti till TuvaLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0