Äntligen en solig dag

och jag har fått massor gjort... vi har målat på garaget, alla fönsterfoder och så har jag tvättat, vikt massa tvätt, manglat en massa, och tvättat köksfönsterna, varit på en kopp kaffe i muntebo och så har jag hälsat på Cicci och Andrej=) så nu känner jag mej faktist lite duktig lär jag få erkänna=)
annars händer det inte så mycket här hemma... JOOO, vi har köpt ett Wii spel och jag kan lova att jag har ont... rygg/axlar och armarna värker på mej... men fan vad kul det är...mästare på boxning och golf=) på dom spelaen äger man verkligen...hihi---sämre med bowling och tennis...där suger man kan jag lova=)

I morgon ska sanna och Freja komma och hälsa på...ska bli kul att träffa dom=)  så i morgon blir nog en hemma dag med lite plock och lek=)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen....höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0