dax att blogga igen kanske!

I dag har det målats och målats och så målade jag lite till... jag bytte barn med min kusin en vända... hennes stora kille var bättre på att måla än vad min lillkille va... så¨hon tog med han till fagersta på fika istället...
Nu börjar jag iaf se ett slut på huset och garaget iaf... har bara vänta på det sen jag flyttade in (för 3 år sedan)...synd bara att det inte finns pengar så det räcker... men ska iaf försöka få ihop så man kan göra klart i sommar och bara koncentrera sig på tomten till nästa sommar...skulle vara skönt... men vakna ANNA!!! du skiter inte pengar...

sen har jag klippt gräset, men det var såå varmt och jag pallade bara framsidan...sen gav jag upp och låter min gubbe ta det som är kvar när han har tid=)
så snart ska jag hem till morsan och vattna lite blommor... sen bär det av till helen och sune för Tomas skulle hjälpa dom med något.... sen ska vi grilla lite ikväll är det tänkt... men jag är såå hungrig att jag skulle kunna äta en hel kossa nu....

nä nu kom min bror så jag ska vara lite trevlig....bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0