Dax att uppdatera lite....

var ju ett tag sedan nu... sist var när gubben fyllde år... han fick en resa (kryssning) i present av mej och ett Puma deostick av sin son=) han var jättenöjd med dagen och presenterna...även de han fick av sin släkt åxå....
dagen efter åkte vi två iväg på en 24 timmars kryssning med massa god mat och vi hade det så skönt... bara råde om varann... åt och drack gott i massor=) synd bara att bussresan är SÅÅÅ jobbig och trist...
Milo fick vara hemma hos sin mormor och jag kan lova att saknaden var STOOR!!! men första gången han sov borta och det gick kanonbra... han var så snäll och sov hela natten... och kan lova att han var glad när vi kom hem... han sov, men när han hörde våra röster så flög han upp och ville komma till mamma och gosa... det är äkta kärlek det=)

sen dagen efter vi kom hem (onsdag) så åkte vi till Tomas gammelmosters sommarstuga utanför borlänge och hälsade på så hon fick träffa Milo... sist vi träffade henne så hade jag magen i vädret och jag tror hon vart glad att träffa han=) men det var iaf trevligt att träffa henne igen...sen på vägen hem var jag så hungrig att vi bjöd jenny på MAX...riktigt smaskens kan jag lova...synd bara att jag inte fick mina efterlängtade chilichess (elelr hurfan det stavas) vi beställde sådanna men det fanns inga och stog inget på kvitto heller så vi hade inte så mycket att bråka om heller... men men... sen väl hemma gjorde vi klar milo för natten och jag vart så sugen på en filmkväll...men som vanligt så vill man inte se de filmerna man själv har hemma och som man sett ett x antal gånger redan...så jag kastade mej in i bilden och åkte till time och hyrde en heltrist film... var kanske lite kul i bland men inte ofta...

och idag har vi haft besök av Tommy en vända...trevligt.... sen nu är det städ som gäller...gubben skickade jag iväg till prix för att panta en massa flaskor...fy fan vad sådanna vi hade...3 säckar.... så han blir nog stående där hela dagen *skrattar* är bra det..då får man städa i lugn och ro...tänkte snart ta övervåningen innan lillprinsen vaknar till=)

Nä nu är det slut på rasten...höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0