Kaffe, sovande lillkille och datorn

samma visa varje dag... när han somnat efter frullen så blir det mer kaffe och datorn.... samma sider man tittar igenom och ja, snacka om enkelspårigt liv... Men lika nöjd är jag för det=)

här hemma har det inte hänt ¨så mycket sen sist... vi har bara varit hemma och gjort typ inget... tvättade lite igår...sen vart det en massa lek och bus... Tomas och crille bytte ÄNTLIGEN den gräsliga altandörren som suttit där sen 30talet... så nu kommer vi få det mycket varmare och skönare i vinter...den förra såg man ut genom i nerekant...och jag kan lova att det var iskallt på golvet där, fast vi har golvvärme... men det drog så jävligt att det inte gick att få hallgolvet riktigt varmt och skönt...men nu blir det bättre...
Första vintern jag bodde här så drog det från ALLA fönster, det var så man kände vinden när man låt i soffan...ibland när man vaknade så var det 14 grader inne....men å andra sidan så var ju allt från 30 talet...så nu ska huset vara varmt till vintern... nya fönster och dörrar...kan det bli bättre???

Nu nu ska jag käka lite frulle...

Kommentarer
Postat av: fia

mmmm underbar med gamla hus. vi hade precis samma problem med vår ytterdörr man såg ut i springona. Nu har vi ny dörr somm håller kylan ute=)

2009-07-21 @ 08:20:03
URL: http://fianasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0