Måndag

ja då var det en vanlig tråkig måndag igen då.... och inget planerat att göra heller... ska iaf tvinga gubben att tvätta bilen och jag ska suga ur milos bilstol...för fy fan vad det är smulor i den då han fått kex när vi åkte till borlänge och hälsade på elisabeth... och det var ju ett tag sedan, men efter det såhar det ju bara regnat och jag har sopat ner allt istället...inte så mycket bättre men han slipper iaf sitta idet...

Igår var vi hem till Sussi och Conny och hälsade på ute i skogen... fy fan vad deras kök håller på att bli snyggt=) *avvis* stort och sååå fint... alltid trevligt att träffa dom alla=)

sen igår så städade vi av lite här hemma, vilket lär göras dagligen *suckar* på kvällen vart det film igen... en som vi sett tidigare med fruktansvärt bra... den gick på 3 an tror jag det var och jag kommer inte ihåg namnet...

Milo har börjat sova helkasst på nätterna... vaknar mellan 4-6 och vill ha mat, oftast pigg och glad då...men nej du tack... bara för lillkillen att somna om, för hans mamma kommer INTE kliva upp så tidigt.... och pappan, ja han bara sover och har ALDRIG tagit killen så tidigt på morgonen.... lyllo han... önskar jag åxå kunde sova.... men men... sova får man göra i graven...!!!

Nä nu ska jag gå och titta vad min legist har hittat på...är såå tyst ute i köket....säkert har han fått tag i en kattsvans=)

Kommentarer
Postat av: kentAA

"Suga ur Milos bilstol" du använder dammsugaren hoppas jag:D

2009-07-15 @ 06:51:55
URL: http://kentaa.hoforspoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0