NJUTER

Milo ligger och sover, gubben är i falun på cruising, städat och nästan all tvätt är avklarat... kan det bli skönare??? jag kan lova att jag NJUTER nu...
Tomas kommer inte hem förän det är läggdax eller nått i den stilen... ska bli så skönt att få liten egen tid... bara jag och min prins... och inget som MÅSTE göras, bara sådan som vi själva vill=) härligt härligt...

Jag funderar om vi ska ta en vända på hans cyckel... vilket han verkligen älskar...
I lördags när vi var och grattade sune så satte faster jenny milo på en 3hjuling och drog runt på han... och han verkligen älskade det... så igår var vi till sandviken till Tomas farmor och roland, dom hade köpt en fin trehjuling med en stång och sele på till Milo... och jag vart åxå glad när jag såg hur fin den var... det var med disneys bilar på... och som alla somkänner mej vet så ÄLSKAR jag Disney filmerna...
¨
Idag har dagen bestått av att tvätta, städa och roa min son... vi har även varit iväg och badat hunden så han är ren och fin...han bara älskar att bada.... men inte lika poppis att få ligga på altanen och torka till lite innan han får komma in igen...

Nä nu ska jag titta till Prinsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0