Torsdag

Idag har vi inte gjort så mycket... vi har varit hemma hela dagen...Tomas har snickrat på garaget och fixat mer målarjobb åt mej=(
Sanna och lilla söta Freja har varit på besök... och idag kan jag lova att det gick riktigt bra med Freja och Milo... inge grin bara skratt och massa surr... var riktigt kul att se=) Och Milo kröp runt, fram och tillbaka och gjorde ALLT för att impa på Freja...dom var så söta=)  Riktigt kul att träffa dom igen... men snart åker dom hem till finspång igen=(
efter att dom gick hem så kom jennifer förbi... jag skulle färga håret på henne... så vi bjöd på lite mohamed mat och kan lova att det var riktigt gott...men vart djupt besviken då min kebabrulle inte ´hade några gröna saker som ska vara starka (pepperoni) men siken tur jag hade att varken tomas eller jennifer käkar sådanna...så jag fick några iaf=)

sen när hon åkte hem var det dax att natta lillkillen...så nu ska vi ÄNTLIGEN få sova... så natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0