30-årsfest

Förkyld är jag fortfarande.... feber har jag nog åxå... men betydligt bättre än igår eller dagarna som varit??? SÅÅÅ jag ska på party i kväll...ska bli såå kul=) har varit lite rädd för att inte kunna gå när jag sett fram emot detta...
Tomas ska vara hemma med Milo ikväll...tror micke skulle komma och göra han sällis...så då vet man att mina killar har det bra...

Milo kryper runt överallt nu... han är så lortig på kläderna hela tiden..blir såå mycket tvätt nu=)  men vad gör det??? där ju så kul att se han när han har fått span på nått som han vill åt... jäklar vad fort det går...

Hoppas att alla har haft en bra midsommar...själv låg jag på soffan och tittade på film och bara myste med milo i famnen... sen vart det bus och lite mat, sen vart det soffan igen och sen sängen..så det vart tidig kväller för oss¨på smålandsgatan...men skönt som fasiken... Men inte är jag nå piggare idag för det heller... men men...

Nä nu ska jag hämta kaffe=) höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0