ASGARV!!!!!

Ha ha ha, kan inte sluta skratta..... Jag VET att jag är dagvild....blir så när man bara är hemma om dagarna och inte har så mycket inplanerat.... fast det var ju kul att få lite inlägg av er åxå... alltid kul, händer bara så sällan=(

Idag har vi haft en sådan dag då ALLA kommer och hälsar på oss... först kom Jenny förbi, sen kom Sussi med barnen, mamma, christer och agneta, fredrik och Marie...så vi har inte hunnit så mycket...eller jo, tomas har lagat husvagnen idag...så nu är det nog bara att åka igen, eller ja, vi lär ju besikta om den så klart...men skadorna som vart av ovädret sist vi var ut är iaf fixat...  Jag har bara plockat här hemma, sugit golven och tvättat lite kläder... men snart ska vi söva våran son som har fullt upp att krypa ikapp hunden här hemma... sen blir det duschen och en film...Vi hade iaf tur med vädret 2....ska vi se om den är så rolig som dom säger=)

Nä nu ska jag jaga ikapp lilleman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0