BVC & Dagis

började morgon med att gå till BVC... 8860 g och 72 lång var min lilla prins... han var på strålande humör och skulle visa personalen allt han kunde och han vinkade, pussade och lipade och ja, han gjorde ALLT... han skulle inte sitta bara stå hela tiden... en riktig solstråle var han=)
sen gick vi på biblan och fick en bok till milo och hyrde/lånade en film jag inte sett sen jag själv var barn...dönickar och dårfinkar...kommer ni ihåg????
tjejen som skulle börja i en ny klass och vart tagen för att vara en kille simone hette hon och alla trodde hon hette simon... så klippte av sig håret och var kille istället... ja det var iaf den filmen jag lånade...

sen var vi hem till mamma och hälsade på... fick lite påfyllning av koffin i kroppen och trevligt sällskap... peppe var där åxå...så kul att milo inte vart livrädd för han....

Även någon från lillåskolan ringde och berättade att Milo fått plats på dagis och blir inskolad i oktober någongång...SÅÅÅ KUL!!! vart så glad att vi fick plats på Eken... det dagis jag verkligen ville ha åxå... vart såååå glad kan jag lova.,...en stor sten föll från mina axlar...har varit livrädd att han ska få plats på västerhöjden... fan vad jobbigt att se han hela dagarna när man är på jobbet... och den dagen han inser att mamma finns i huset bakom han... eller när man är ute med någon boende på baksidan och han får syn på mej...NÄÄÄ, fy vad jobbigt!!!
Eken är ju en väldans omväg...men det är det nog värt... får bra personal och ett bra dagis...kan det bli bättre???

nu ska vi snart grilla lite kyckling...*smaskens*  var längesedan nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0