Då är det söndag

nu sitter jag här med kaffekoppen i högsta hugg...Milo leker på golvet med en plastburk och har jätte kul... han surrar och pratar med burken mellan tuggorna han gör...såå gulligt...
Gubben ligger fortfarande och sover...ska snart väcka upp han... annars blir han sååå sur om han sover för länge...men å andra sidan så blir han sur när man väcker han åxå...så vad gör man???men innan jag väcker han ska jag njuta av att bara vara jag och milo uppe...så lugnt och skönt=)

sen ska vi iväg till sandviken och gratta Roland (tomas plastfarfar eller vad man ska kalla han) som fyllde år igår... sen ska jag och milo lämna gubben hemma och åka till min mormor och morfar... ska iväg och planera gubben födelsedag... har en överraskning på g... så berätta inget för han är ni snälla=)bara några få detaljer som saknas=)
sen MÅSTE jag hem och städa... otacksamma skitgöra... man städar och städar...men ändå är det rörigt och jävligt...

Fan vad Milo är rolig nuför tiden... han ska vinka och göra pussar i luften hela tiden...där emellan så lipar han och gör bubblor med saliven och ruskar på huvudet...så fort det är nått han inte vill så ruskar han på huvudet...jäkla charmtroll....

nä nu ska vi slita upp gubben snart...höres

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, det låter som du har ett riktigt litet charmtroll där hemma! :) De är ju så roligt nu när det händer så mkt, nånting nytt varje dag ju! Kryper Milo än förresten?

2009-06-07 @ 10:33:45
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är samma med Joline. Hon hasar sig omkring, men nu har hon börjat krypa med benen. Dock inte med armarna så det funkar inte riktigt än.. Men snart så :)

2009-06-07 @ 20:53:25
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0