Då har Fredagen gått

Ja jag hade fredag i två dagar...vilket lyx =)

Idag har vi varit i sandviken....IGEN... fan vad vi åker mycket... Men då Milo kryper så ville vi vara händelserna i förväg och köpte en grind till trappen... så nu får han krypa fritt här nere... bara hundens vattenskål man måset hålla ett extra öga på...
sen efter sandviken åkte vi till banken i torsåker sen bar det av hem igen...
eftersom jag vart väckt i morse av en gnällande hund så var jag tröttare än vanligt... så jag gick och la mej...bad tomas väcka mej efter ca 1 timme.... JOO tjenare....3 timmar senare vaknade jag av mej själv...och jag kan lova att jag inte var glad...vakna halv 7 på kvällen... maten och allt annat jag skulle fixa vart stressgjorda...
Men konstigt nog så är jag skit trött nu...så jag har klätt av mej och ska krypa ner i sängen....

I morgon ska gubben in och besikta vagnen...för den 25:e sticker vi bort 1 vecka på semester...*skönt* allt är fixat och planerat till dess...men fasiken vad vi måste packa.... bara Milos saker kommer ju ta upp hela bilen...men det är skit i samma...vi får vara utan vi då=) hoppas att det är varmt och fint väder då så man kan bada i havet...men det ser mörkt ut =(

Nä nu blir det lite vänner i sängen sen SOVA!!! natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0