Ett steg närmare....

Snart kryper Milo som man ska göra... igår kväll tog han sig framåt på egen maskin... inte som tidigare, utan längre sträckor...han ligger på mage skjuter ifrån med benen och drar med armarna... så han tog sig dit han ville=) så snart ¨så är det bara att springa efter han överallt... dax att införskaffa sig en grind till trappen..någon som en till salu kanske???

Igår var vi in på Ikea en vända...köpte en back för Milos leksaker, nya lampor, nya krukor ett hissgardiner till köket....*äntligen* men när jag kom hem såg jag att Milos back var betydligt mycket större än vad han behöver... sen att krukorna var betydligt mycket mindre än vad jag ville ha.... men får leta stötte finare en annan dag... för ikea hade skitdåligt med de....

Idag ska jag åka till jobbet och plocka ut styngnen...JIPPIIII!!!!!!!!!ska jag vara tejpad i en vecka och sen är ALLT bara bra=) hoppas jag iaf....

nä nu ska jag klä på killen och göra han klar för dagens bravader=) höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0