Feber och förkyld!

VARFÖR??? Nu har jag längtat i två veckor efter finväder så man kan vara ute och fixa... men när det väl är möjligt ska man ligga däckadmed feber och tokförkyld... fasiken vad matt man blir... men det är ju iaf tur att det kom nu och inte nästa vecka när vi åker på semester...(moster= vi ska åka över med husvagnen till åland och blir där i 1v)

Nu har vi nyligen ätit lite kvällsmat...tyvärr fick inte jag i mej så mycket, men Milo däremot gillade verkligen maten... han som inte brukar äta våran mat utan vill bara ha burkmat... han åt en ´hel skiva blodpudding... fast det inte var allt för längesedan han åt mat... vart så glad..så jag kan lova att det inte var sista gången han får det=)

Idag har jag nog sovit bort hela dagen...först 1,5 timmar vid 9 halv 10 tiden...sen 3 timmar nu på em... nu känner jag mej lite piggare pga världens bästa uppfinning...Alvedon...så jag skickade ut gubben för att klippa gräset så det blir gjort innan regnet kommer igen...

Midsommar blir det att vara hemma och mysa, sen på midsommardagen ska jag på 30årsfest...kul kul...ska bli så kul att komma ut... var ju iaf 2,5 år sedan jag var berusad..så det kanske är på tiden...eller vad tror ni??? men känner jag mejsjälv rätt så blir det nog bara 1 eller två glas som vanligt...då man tänker på att man ska ta hand om milo dagen efter¨åxå...

Ja idag fyller Therese 30...så ett stort GRATTIS till henne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0