Fredag

Då var det fredag igen då... och vad ska man hitta på idag då??? hade hoppas på fint väder...eller iaf uppehåll så jag får fixa ute... har grävt upp en massa planter och ska plantera om massor och håller på att gräva nya land...men inge vidare i detta regnväder...

Nu sitter jag och dricker kaffe och tittar på min son som börjat krypa... han tar sig dit han vill genom att dra sig fram med händerna och sparkar ifrån med benen... jättegulligt...står nog inte på innan det blir en jäkla fart... och ÄNTLIGEN kan han ligga på golvet utan att bli galen....*skönt*

ska nog tvätta idag iaf..har jätte berget hugo som väntar på mej..sen en hög vid namnet astrid som vill bli stryket...så jag har nog att göra ett bra tag idag iaf=) men inget som är kul... sen skulle jocke behöva suga golven på övervåningen....men jag måste styra så då vart det genast trist....men men...

nä nu ska jag planera semestern lite...höres...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du har fel...det är väl torsdag idag hoppas jag, annars skulle jag ha jobbat...

2009-06-11 @ 14:58:25
Postat av: Moster!!

Jag hoppas du har fel...det är väl torsdag idag hoppas jag, annars skulle jag ha jobbat...

2009-06-11 @ 15:00:06
Postat av: Johanna

Håller med föregående, det är väl torsdag idag?! ;)

2009-06-11 @ 15:08:27
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Sofie P

Men Anna panna! Lite dagvild tror jag! Det är ju torsdag idag. Ha ha :P

2009-06-11 @ 18:48:57
URL: http://www.blippblupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0