Fredag!!!

igår städade jag hela huset och gubben fixade i husvagnen... sen vart det att lyxa till det med en pizza=) och massa avsnitt av vänner... men som det ser ut här hemma idag så blir dte att städa....IGEN=( min lillkille är duktig på att stöka till... men min stooora kille är ännu bättre på den saken..skulle kunna kalla sig själv för världsmästare...

min ena katt är på rymmen nattetid... vetefan hur han lyckas... han var ute igår kväll när vi la oss.. han bara vägrade komma in...så vi lät han vara ute... men i morse när jag var upp med milo låg han och sov i sovrummet...nästa gång jag vaknade, när vi skulle kliva upp för dagen så hörde jag han skrika ute och ville in... men hur fan lyckas han ta sig in och ut??? alla fönser är stängda.... konstigt värre....

undra sa flundra...vad ska man hitta på idag då???hade man massa pengar skulle jag ha spenderat min dag i köpis...men tyvärr så får jag nöja mej med att handla lite mjölk och kattmat hos arne... men men...
sen kommer mitt nästa dagliga problem.....vad ska man hitta på för mat??? varje dag så har jag problem med vad man ska hitta på för mat... kött?, köttfärs?, eller korv?????skulle smaka gott med fisk... men när man inte fick nån så får man klara sig utan....

nä nu ska jag fortsätta med mitt kaffe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0