Fy fan

vilken trist helg jag har haft...vi har inte gjort ett skit... bara regnar och regnar... vi bara slöar oss och är trötta och sega... nu får fan solen titta fram så man blir på bra humör igen...

Vet inte om Milo håller på bli sjuk eller om tand nummer 8 är på G... han är supergrinig och kramsjuk, snoret bara rinner och rinner,...så jag är lite osäker...men jag känner inget och man får ju inte titta i munnen på han heller....

i morgon är det ny vecka och Milo´s faster fyller 18 år.... kan lova att det skabli skönt att slippa höra hennes tjat om sntal dagar kvar... nu har hon tjatat i 1 år om att det är bara si å så många månder kvar, sen sista tiden har det varit jag har bara ----dagar kvar nu...*suckar* ska bli såååå skönt att slippa lyssna på det =)

Nä nu ska jag hoppa i säng och titta på vänner.... höres i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0