Jaha

Nu behagar det lilleman att sova... han somnade strax innan halv 7 och sover som en stock fortfarande...Hade jag vetat detta hade jag åxå lagt mej för att sova... men jag trodde ju att han skulle göra som han gjort i natt... bara sova korta stunder...men nepp....tur att någon kommer vara pigg sen då....

Tomas har åkt in till gävle för att besikta husvagnen... HOPPAS HOPPAS HOPPAS att den går igenom nu... fast vi inte får till det igen... men vi gjorde som dom sa att vi skulle göra och då skulle det bli bra...men vafan vi kan ju inte backa med vagnen ju..hur kan det då vara rätt???vi får se vad dom säger...men jag hoppas iaf...

Nä undra sa flundra om jag ska hoppa in i duschen...fast jag hade ju plannerat att killen skulle få följa med...men orka sitta och vänta hela dagen,,, han får nöja sig med ett bad i kväll istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0