köket

Äntligen har jag köpt mej nytt till köksfönsterna...JIPPIIII!!!!! lägger ut lite bilder på hur det blev.... sen lägger jag även ut bilderna jag lovade johanna för typ 100 år sedan hur det vart efter våran lilla brandrust=)

Idag har vi varit en snabbis till valbo...igen... sen var vi till kyrkan och tittade på Zebbe när han sjöng...han var jätte duktig... det rä så fint på skolavslutningarna tycker jag.. synd bara vädret var dåligt...massa regn bara..stackars barnen...






Lite jobb kvar med lister och lite småplock innan det är klart...

hmmm, Köpte en "liten" leksakslåda till milos saker... men vad stor den var när jag kom hem... vart ju en hel lekhage ju=) men konstigt nog så behödes det en sådan stor till hans saker...bortskämd..hur kan ni

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fint ni har det hemma hos er :)

2009-06-10 @ 20:12:26
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för bilderna :) Bättre sent än aldrig ;) Himla tjusigt kök!! Jag har likadana gardiner hemma jag å,dom är riktigt fina!

2009-06-11 @ 15:07:26
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0