Måndag

snart är det dax för semester...*skönt* ska börja med att städa ur husvagnen idag... bara tomas kör fram den så man slipper springa runt hela huset med sakerna som ska med... ska även börja packa ut lite i vagnen åxå....

idag har jag varit till jobbet med milo en sväng... chefen skulle fylla i lite papper och så till mej... så jag var upp på avdelningen en snabbis åxå...
sen åkte vi till cicci och hälsade ¨på en stund.....och milo hade fullt upp med att göra massa bus...jädrans vad snabb han är att krypa nu...man hinner inte med ibland... jag tittar bort i 2 sekunder och han är borta...tur man har någorlunda säkert hemma... är bara kontakterna han vill dra ur och suga på....

i lördags var jag på 30 årsfest och hade det supertrevligt med god mat och dryck och trevligt sällskap... vart sådär lagomt påverkad och slapp vara bakis på söndagen... men trött som fasiken var jag... inte varje dag man kommer i säng kl 3 och sen uppe kl 8... så jag hade rätt att vara sliten tycker jag=) men det var det klart värt...

nä nu ska jag söva prinsen och lägga mej och vila en liten stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0