Midsommar och regn!?

Ska hela dagen bli såhär??? fy fan vad trist isf...men enligt yr.no skulle det bli hyfsat bra väder så jag hoppas det och dom brukar ha rätt=)
I dag blir det inge speciellt för oss... vi har gjort en jordgubbstårta och sen ikväll blir det kräftor och lite gott bröd till det...eftersom inte vi äter sill och skit så tar vi mer än gärna kräftor... blir vädret bättre så kanske man ska ta och grilla lite på em... så man får lite riktig mat isig...
I morgon ska jag på 30 årsfest....serfram emot det...men jag hoppas att jag är frisk till dess... men som det känns nu så är det bara att glömma... har fortfarande feber och tokförkyld och huvudet är tungt och spränger...men men... jag hoppas att jag ska få gå ut och festa lite...ska ju bli så kul att komma ut.... var ju 2år och 4 månader sedan sist...så det är ju på tiden tycker jag...från att vara ute ständigt till att aldrig gå ut...vilken vändning...

nä nu ska jag söva prinsen...
Trevlig midsommar på et allihopa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du piggnar till så du kan gå ut och roa dig! Ibland behöver man vara "bara sig själv" och inte mamma eller sambo eller personal på jobbet. Som sagt, hoppas du piggnar på dig och att du får roligt!! :)Trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 10:00:30
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0