Natten Från HELVETE!!!

Ja, fy f*n säger jag bara... hade svårt att somna igår kväll... hon var ca01,30 sista gången jag tittade innan jag somnade... sov oroligt...kl 3 vaknade milo och sen sov han oroligt till ca kl 4...kunde inte somna då jag fick kliva upp och lägga han till rätta i sängen och ge han nappen...hunden har gnällt sen ca 2...han hade rännskita... klockan 5 han min son morgon och vägrar somna om och bara grinar.... men inget är fel... han fick välling , napp, ligga i famnen ligga mellan oss...Jag PROVADE ALLT.... men han bara grinade...ett sådant fjantgrin... han är jätte trött men vägrar sova... då grinar man istället så slipper man somna...
Nu sitter jag här och bara väntar på att mitt starka kaffe ska bli klart så man kanske blir piggare och huvudet slutar kännas som bly......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0