Söndag

En regnig och trist söndag... och jag börjar bli sååå jävla less på detta väder nu...när f*n ska sommaren komma??? om knappt 2 veckor åker vi på semester och då vill jag fan ha varmt och kunna bada i havet med prinsen...men som det ser ut nu så blir det att sitta inne...och vad gör man i en husvagn i 1 vecka??? sist vi var ugt med vagnen så satt vi tre inne i 2 dagar och det var skittrist... så en hel jävla vecka.... suckar.... fast jag hoppas verkligen att det blir bra.... kan ju iaf inte bli värre än min danmarksresa för en massa år sedan.... 1 vecka i en stuga (villa) och när man vaknade var det kanonväder, sen han man bara ner till stranden sen regnade det hela jävla tiden... och vad fan gör man...fanns inget att göra i den byn vi var i... hade skittrist... gick i mataffärer och handlade varje dag för att komma ifrån stugan....men men....aldrig mer bara...

ja, åter till dagen...vad ska man hitta på idag då???suga av golven så lillkillen kan krypa (måste damsuga 2-3 gånger dagen) men sen då??? undra sa flundra om man ska pysa upp och våldgästa milos bakfulla mormor och morfar...hahaha... får inte jag sova får ingen annan sova heller =) 
Nä nu vill lillkillen ha frulle...mamman åxå =) 

Kommentarer
Postat av: Moster!!

Vart bär det av på semester nånstans då??

2009-06-14 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0