Valbo m CW

Idag blir det en tripp till valbo med CW för att införskaffa oss en pressent...Ska även köpa en ny pyjamas till Milo då han växer ur allt,,, skulle även behöva köpa byxor till han,,,men vi får se vad jag hittar...
Nu ska jag snart ta en kopp kaffe sen göra mej klar för att åka...

Men jagh tror att jag kommer bli förkyld...är tung i huvudet och käns konstigt i näsan, och det är ju ett tecken på att en förkylning smyger sig på...
Nä jag lär ta milo nu då han är galen...han är så jävla sur nu förtiden... iaf på morgonen...vart tog det underbara morgonhumöret vägen??? jag tror det är tänder på G igen... han äter nästan upp sina gosedjurs öron, tuggar på allt mer än vanligt och är extremt grinig och snorig...men jag känner ännu inge tand...
nä nu lär jag ta plutten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0