.

Nu sover killen på soffan, han vart väldans trött efter allt bus med sandra=) Så nu sitter jag här igen med kaffe koppen i högsta hugg...jag och sandra delade på en panna så nu börjar jag må illa av allt kaffe.... så nu får det vara bra för dagen=) Fast i kväll kommer nog Micke förbi... han kom hem från slovenien igår och brukar alltid komma dagen efter hemkomst!!! så då lär man ju ta en liten kopp kaffe iaf...

Min fluga sitter fortfarande kvar på bron... och du kent, hade ni flugor åxå??? Vi har då bara haft den stackaren som sitter på bron....enda jag sett iaf.... konstigt att han inte frysigt ihjäl..men han är iaf bra seg....låter på din kommentar som om vi skulle ha en flugodling i källaren eller nått...hi hi.... Nog för att vi har några husdjur, men ingen odling iaf=)

Nä nu ska jag nog passa på att städa övervåningen medans killen sover... skulle behöva bädda rent och damma lite... finns inge värre än dammiga sovrum.... tycker jag iaf =) Man är ju kanske lite av det pedantiska...tur man blivit bättre än förr... då storstädade man ett par gånger i veckan... men nu mer sällan... men man kan inte ha det så städat här hemma... hunden skitar ner som tusan... och katterna är inte ett dugg bättre...men men... sådant är livet....

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0