FREDAG

Denna vecka har gått extremt fort lär jag säga... fasiken, det var ju nyss fredag ju... men tydligen inte!!!!

Igår kväll somnade Milo ca 20,00 sen sov han till kl 06,00 i morse...*första gången* såå skönt... och trot eller ej... jag somnade åxå tidigt... strax efter 22...så i morse stod tvn på och det var ljust som 17 i sovrummet...som tur var så var det ingen dryg musik på menyvalen på vänner skivan =)
Matade Milo vid kl 06,00 sen sov vi vidare och kl 7,30 vaknade jag av att hunden hade kommit hem....fan vad rädd jag blev...hade inte alls räknat med att han skulle komma hem idag...men det hade kört ihop sig för sandra och emil...

Idag har vi inget planerat...Zebbe skulle inte komma efter skolan..petter skulle hämta han... så det blir nog att ligga och mysa med Milo när han sover på em... och fm, ja den är det full fart på... det går i ett...
Nä nu ska jag hämta mer kaffe...

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0