Gomorron!

Då var det fredag igen... veckorna bara springer fram... går ju sååå fort!!!
I helgen ska vi lacka det sista till köket...och även lite foder till fönsterna i dom rum som inte är klara... ska bli så skönt när all tär klart... men känner jag min gubbe så kommer det att ta tid som vanligt!!! men men... synd att man inte kan själv...skulle vara såå kul att ha gjort sådant när han kommer hem...men men.... ångrar att jag inte gick bygg...kom ju in men tackade nej bara för att en annan skulle gå det som jag inte alls drar jämt med... men men...sådant är livet....

Igår fogade vi kaklet i köket, satte upp fläktkåpan och fixade lite...blir SÅÅÅ SNYGGT!!! Så när kl var ca 20,30 var vi klar och hade inte ätit nått alls... magen skrek och jag höll verkligen på svälta =) så då vart det en kebab sen sängen... så nu har jag städningen kvar...bläääää
Fattar inte hur man kan skita ner ett helt hus när man håller på i ett rum...det är för mej helt jävla obegripligt!!!

Idag vart jag snuvad på solen åxå... men jag hoppas verkligen att det tittar fram i helgen...
Idag är Milo piggare, men inte riktigt pigg...fast å andra sidan så hinner det ändras under dagen...tempen är ju alltid lägre på fm...så vi får se...
Fick mess av Erika igår och hon sa att vi var välkommen ner till dom... men Milo har feber och då är det inge kul helle...Inte för att det smittar (det är ju pga Vaccination) men ändå, en sur och grinig unge...inge vidare...så vill ju jag kunna hålla Lova lite åxå =) *längtar* så vi får se om vi åker ner i helgen och hälsar på... om inte dom ska göra nått annat då....Gud vad jag är bäbis sjuk.... det är ju sååå mysigt....

Nä nu ska jag fortsätta i köket så jag kan hoppa i duschen...
Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0