Gomorron!

Snart ska jag och Milo åka upp till mamma, hon ska ha han ´medans jag ska till Tandplågaren....IGEN....
I natt har jag fått sova...SÅÅÅ SKÖNT....Milo vaknade vid 01,30 och hostade och hostade sen somnade han om till kl 07,10... kan lova att jag behövde sova lite efter 6 vakna nätter med max 3 timmars osamanhängande sömn....
men nu är det min tur att bli sjuk.... svider i näsan, nyser, snorar, huvudet känns som en STOR vattenmelon och kroppen är matt...Blir ju skitkul när killen är sjuk och har feber igen.... bra taiming....NÄÄÄÄ

Varför kan inte folk skita i andra här i Hofors för???Har folk så tråkiga liv att de måste lägga sig i och bråka med andra???om 2 personer är osams så hakar flera på och det slutar med att halva hofors är osams... Varför inte låta personerna i frågan sköta sitt själv??? jag förstår inte... det finns ju alltid två sidor av allt... ja ja, måster ju beropå att folk inte har egna liv eller nått i den stilen.... tur att man inte är inblandad, annars är jag expert på att hamna i konstiga situationer....

Nä nu ska jag ta och göra mej klar...ska snart pysa... få se om Marie kommer på en snabbis kaffe och rök innan....*hoppas hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0