Gomorron gomorron!!!

Fick sovmorgon idag igen... jag vaknade 8,30 men milo sov som en stock... jag var ut och rökte, bädda sängen, drog upp rullgardinen och då började han vakna till.... Han är trött min lilla prins =)

Idag ska jag hem till Cicci och duscha... var några dagar sedan nu...Våran nya fläkt, strular...fan vad matt jag blir... vi får inte nå riktigt varmt vatten... tanken står på 32 g... det är ju inte ens badvänligt för Milo ju... och företaget vi köpte den av är i stockholm på båtmässan och har stängt... fy fan vad typist....men men, får ta ett låååångt bad hos cicci istället....Får passa tatueringen bara...hålla höger hand ovanför som en annan mupp=)

nu spelar Milo på sin nya leksak och det är ganska ut tjatat med den melodin nu... men men, han tycker det är kul iaf....Snart är det frukostdax för han, sen ska han sova igen och sen får jag äntligen ta ett bad....ska packa ner saker medans han sover sen ska jag kanske försöka peta i mej lite att äta åxå....


I helgen tänkte vi åka till Västerås och handla... men vi fick inte med oss crille och agda så vi la ner det igen.... får ta det senare... så blåser in till kupolen och city gross istället... Måste titta på kakel till köket..sen skulle vi behöva lämna in våra mobiler... fast jag vill ju ha en nu ja=) men har för lång tid kvar på den jag har för att köpa ny...vägrar betala kontant.... är ju svindyrt ju...


Nä nu är mitt kaffe klart...

höres



Mor och son ligger och vilar på soffan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0