Jaha

Då var snart denna helg slut!!! Om en vecka börjar jag jobba... fan vad fort tiden går!!!

Igår (lördag) var vi in till sandviken en sväng... köpte inte så mycket... en skitsnygg skjorta till Milo, halsband till chippen, mat, och massa annat rammel.... jo köpte äntligen persiener till V-rummet.... ni kan inte ana hur länge jag har letat efter måtten vi har.... har även haft tankar på att köpa 2 dm kortare än fönstret... men nu hittade jag äntligen....
Sen efter sandviken var vi till Munterbo och grillade...fan vad det var gott... sen åkte vi hem och släkte lampor och ström...tände en massa ljus och spelade kort!!! Var såå mysigt!!!! skulle kunna göra det varje lördag =)

I dag har vi bara städat och strykit en massa tvätt.... berget Mont kenya kan slänga sig i väggen=) Cicci är ute och går med milo så vi får städa ifred.... han är inte på solskenshumör om man säger så.... sååå 10000tack cicci!!!
Men nu väntar jag bara på att dom ska komma hem så att jag får mysa med killen innan jag ska iväg på bio... ska bli så kul att få komma ut en stund...första gången jag gör nått sen milo kom.... sola räknas inte tycker jag =) är ju gjort på 30 min.... men i kväll ska jag få vara någon annan än mamma anna =) ska bli kul.... inte för att jag inte trivs med att vara mamma anna.... men man behöver faktist lite ensamtid åxå...eller????
Vi ska gå på män som hatar kvinnor... dom säger ju att den ska vara så bra...så jag hoppas verkligen det!!!!

Nä nu ska jag hoppa i lite bättre kläder än slaffset jag har på mej nu!!!!
Höres


Såå fin bild =) med världens sötaste kille på =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Filmen är jättebra!! Men hemsk. Fyy så hemsk! Jag mådde riktigt illa & dåligt ibörjan. Ville bara gå ut och åka hem. Men man höll sig kvar.. Den va riktigt bra iaf! Kram

2009-03-29 @ 19:32:00
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0