Läkarbesök!

Ska nu snart få träffa en läkare för Milos hosta, skönt att någon tittar på han... är såå rädd att han ska få krupp eller nått sådant... kommer aldrig glömma när jag hade Zebbe och hittade han livlös i sängen...fy fan, vill verkligen inte uppleva det igen...
Men nu har precis prinsen somnat på soffan...igen....
Moster och Liam var här en sväng... moster hade gjort en så fin tröja till Milo.... tusen tack för den!!! Det är en pippitröja fast i blåa färger, såå snygg va det =)
Så snart ska vi bege oss till HC och sen blir det en sväng förbi kommunhuset och annsofie, sen mamma och sen ska killen få åka hem igen och vila...

Nä ska ta ett bloss nu när han sover, sen måste jag tyvärr väcka upphan så han får lite kläder på sig!

Höres

Mitt hjärta, min själ, ja, mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0