Måndag

Ja, då var det en ny vecka igen då... Och snart ska jag börja jobba igen... där har jag väldigt blandade känslor lär jag säga... ska bli skönt att göra nått om dagarna, träffa lite mer folk och bara få vara mej själv så.... men sen då, lämna ansvaret helt, känns tofft...Jo, jag litar på Tomas till 110% men det känns så iaf... vet inte riktigt varför... men men....

I dag 05,57 föddes lilla Lova åxå, fick ett mess på morgonen här, Hon var såå söt... gud vad bäbissjuk jag blev....=)såå mysigt....

Igår kväll fick jag besök av Joppe åxå... var jätte kul att sitta och prata massa om allt och inget...händer ju inte allt för ofta nu för tiden... men riktigt trevligt var det iaf.,.

Nä nu lär jag ha frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0