MÅNDAG!!!

Då var det Måndag igen då... veckorna och helgerna går såå fort!!!!
I lördags var vi i kupolen, city gross, biltema, Öb och handlade.... Köpte massa saker...men inte det vi skulle ha så klart... Vi köpte även en ny vagn till Milo... vi köpte en som ska ligga i bilen som man har när man bara är ute och handlar... en sittvagn så klart... skitsnygga färger är det på den åxå =) svart och Lime grön=) Den förra vagnen var ju såå jävla svår att fälla ihop och tog upp halva bilen... stor, klumpig och bara massa strul..... så den får stå här hemma och användas vid promenader istället =)
Hittade även en billig pulka till killen som han kan ha nästa år =) bäst man handlar på sig när det är rea =)
Men kakel som vi SKA ha hittar vi fasiken inte!!! Vart in till valbo igår och tittade på coop...dom hade det... men inte i svart så klart...blir så matt.... ska det vara svårt att hitta det man vill ha... och plattmetropolen var så otrevliga när vi var dit...dom hade det... fast det var ju så klart svindyrt åxå... men att dom var otrevliga och kastade ut oss ca 5-10 minuter innan stängning gör att man inte vill gynna dom... vi var välkommer fram till 14,00 dagen därpå... skulle inte tro det...så kul är det inte att åka.... PUCKON!!! så missade dom en ev kund!!!!

Fan vad jag babblar på om massa skit =)


Har även beställt en ny mobil då =) kommer nog i mitten av veckan...
Nu går jag från sony eriksson då vi bara haft massa problem med dom senaste telefonerna... hoppas att denna är bättre!!! Tomas har köpt en lika han åxå... fast självklat en annan färg... han har svart och guld på sin... han tyckte det skulle vara lite omanligt med lila eller rosa =) Undrar varför???


Nu ska sitter jag och väntar till DR ska ringa... har haft ont i mina händer i över ett år nu!!! fick kortison i sommras...men det vart inge bättre (jo ett tag) sen när jag ringde igen, då ville han inte ge mej det för jag var höggravid...så jag var välkommen att höra av mej när Milo var född...men man är ju som man är åxå... väntade och väntade ihop om att det blir bättre... men nu är det typ 7 månader sedan jag ringde sist om händerna.... men har det blivit bättre??? NÄÄÄ!!!! Och snart ska jag börja jobba 100% igen och MÅSTE ha fungerande händer... är ju ingen höjdare att börja bli sjukskriven... !!! så få se vad han säger....!

Nä nu ska jag fylla på kaffe koppen!!!
Höres



Lite smått skitnödig kille =) tar i för kung och fosterland!!!Sååå söt..hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0