Mer död än levande

Känner mej helt färdig och slut... Tog ett par alvedon och la oss på soffa... men Milo vaknade innan jag hann somna, så det var bara att kliva upp och försöka vara pigg och glad...

Nu ligger han på en filt på golvet och tittar på kattungarna som springer och busar... han verkligen älskar det... han skrattar och skrattar... förstår inte hur en katt kan vara så rolig...
För några dagar sedan bestömde gubben att vi ska ha en katt kvar...(utan tjat från min sida) jag fick välja mellan 2 fåglar (finkar) elller en katt.... självklart tar jag en katt då jag verkligen hatar och är rädd för flygande äckeldjur...
Han tycker att Milo ska ha en egen katt... som är lika gammal som han.... men hon är verklige söt lär jag säga och jag gillar henne mer och mer för varje dag.. Men vaje unge man skaffar kan ju inte få en egen katt...det går ju inte...vi har ju redan 2...vilket jag tycker räcker gott och väl....

Nä nu har katterna gått in i bo och milo har lessnat...

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0